فراق

من هم مانند پاییز،

 

بهاری را ترک میکنم که هوایش تابستانی و زننده شده است.

 

رنگ به رخسار ندارم وقتی در این فراق از هر چیزی به غیر او مینویسم

 

و در تنهاترین لحظه های پاییزی خود،

 

در شب های پاییزی سیر می کنم

 

و این است داستان غم انگیز فراق من که از هیچ به هیچ می رسم.



نظرات شما عزیزان:

lev
ساعت14:21---30 مهر 1393
چه کسی می داند

که تو در پیله ی تنهایی خود، تنهــــایی؟

چه کسی می داند

که تو در حسرت یک روزنه در فردایــی؟

پیله ات را بگشا،

تو به اندازه ی پروانه شدن زیبایــی!!


iran
ساعت19:58---29 مهر 1393
شما دقیقا کی رو ترک کردین؟=))=))
پاسخ: کسی رو ترک نکردم من خوشم اومد از متنش گذاشتمش :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 29 مهر 1393برچسب:, | 18:7 | نويسنده : solaleh20 |