فاصله

بین ما و من اگر فاصله ای نیست خطاست
اشک من ریخت ندانست که سر چشمه کجاست

کار دل یکسره پرپر زدن از تنهایی است
قاصدک فرق ندارد شب و روزش که رهاست

دشت و صحرا و بیابان همه را پر زده ام
پرپر قلب من از پر پر گنجشک جداســـت

شـــک ندارم که شب و روز فقط در راهــم
سری افتاده دراین راه که خودراهنماست

گل من ماندن و رفتن همه اش تنهایی است
این یکی عین وفا و آن دگری عین جفاست



نظرات شما عزیزان:

zhila
ساعت22:33---12 تير 1394
linket mikonam azizam

zhila
ساعت22:29---12 تير 1394
سلام عزیزم خوبی سلاله جون
ژیلام یادته وب دردعشق اونوبستم
جدیدساختم
خوشحال میشم بهم سربزنی
پاسخ: به به سلام ژیلاجان بله که یادمه خوش برگشتی...منم لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 تير 1394برچسب:, | 23:59 | نويسنده : solaleh20 |